This is default featured slide 1 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

This is default featured slide 2 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

This is default featured slide 3 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

This is default featured slide 4 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

This is default featured slide 5 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

Thursday, May 28, 2009

my month

OKTOBER

Suka sembang Suka orang yang sayang padanya Suka ambil jalan tengah Sangat menawan & sopan santun Kecantikan luar & dalam Tidak pandai berbohong & berpura-pura Mudah rasa simpati, baik dan pentingkan kawan Sentiasa berkawan Hatinya mudah terusik tetapi merajuknya tak lama Cepat marah Macam pentingkan diri sendiri Tidak menolong orang kecuali diminta Suka melihat dari perspektifnya sendiri Tidak suka terima pandangan orang lain Emosi yang mudah terusik Suka berangan & pandai bercakap Emosi yang kelam kabut Daya firasat yang sangat kuat (terutamanya perempuan) Suka melancong, bidang sastera & seni Pengasih, penyayang & lemah lembut Romantik dalam percintaan Mudah terusik hati & cemburu Ambil berat tentang orang lain Suka kegiatan luar Orang yang adil Boros & mudah dipengaruhi persekitaran Mudah patah semangat


Jenis Buku Diari (Manusia jenis apa)


Seseorang yang mempunyai personaliti 'buku diari' ni merupakan individu yang agak kompleks pada dasarnya...suka berahsia dan memendam rasa...individu tersebut mungkin seorang yang pendiam, dan ada jugak yang jenis ramah tamah..jangan tertipu dengan mereka yang ramah tamah sebab apa yang dipendamnya berkemungkinan besar tidak ditunjukkan secara nyata kerana mereka ingin 'menyembunyikan' sesuatu....pada taakulan aku, jenis diari ni boleh dikategorikan kepada seorg yang romantik...takpun seorg yang sadis..pergh...itu kena buat kajian lain lagi la.........


anda sebenarnya adalah sehelai KERTAS (Siapakah diri anda sebenarnya)

setelah dikira semua personaliti anda, tenyata anda adalah sehelai kertas! anda bukannya manusia! terimalah saja hakikat ini. by www.dhiyafaris.com


BOXER (Hadiah sesuai untuk pasangan)

anda amat memahami pasangan anda... boxer adalah hadiah paling sesuai...untuk menunjukkan anda memahami dirinya hingga ke urat saraf....


Tak la Pemalas Sangat (Berapa tahap kemalasan anda)

Kalau anda boleh gosok gigi tiap2 hari, anda tak la pemalas...masih boleh gerak-gerak badan...Anda ni, macam, malas tak pemalas...Duduk diam masih boleh buat kerja...


TAHNIAH!! ANDA SANGAT PENYAYANG! (Anda seorang ibu/bapa yang?)

Buatlah anak seberapa pon yg anda mahukan..kalau dh xlarat, blh amek anak angkat di rumah anak yatim.

Wednesday, May 27, 2009

About me

What my Birthday Says about me
Loves to chat. Loves those who loves them. Loves to takes things at the center. Inner and physical beauty. Lies but doesn't pretend. Gets angry often. Treats friends importantly. Always making friends. Easily hurt but recovers easily. Daydreamer. Opinionated. Does not care of what others think. Emotional. Decisive. Strong clairvoyance. Loves to travel, the arts and literature. Touchy and easily jealous. Concerned. Loves outdoors. Just and fair. Spendthrift. Easily influenced. Easily loses confidence. Loves children.

*basically its true, i just love to chat. i do sometimes lies but no i hate pretender.. so why should i be one right? gets angry often at some things that i really cant accept.. for example, the pretenders, the all time cheater, even when they got caught.
*i do treat my friends importantly. they all my life. after my family of coz. even my sweetheart will always get the place after my friend.. (sorry babe... ^_^)
*i tend to get easily hurt and yes.. i recover faster then i thought sometimes. dats y people keep taking advantage on me i guess.
*daydreamer is a must.. without a dream.. i dunno what to do next.. eheheh
*erm.. sometimes i DO care about what others thing.. n most of the times i just dont give a damn.. ehehe.. sorry guys...
*other.. u guys think for me.. is it true ?
* for sure i lovesssss children!


WHo am i among my friends
You are The Sweetie! You are very sweet, genuine person, who never wants to see people hurting. You are everyone's friend, and you are happy to be such. You are very attractive, even if not physically, you have a beautiful spirit. Unfortunately, you tend to be the one who gets hurt. Guard your heart and try not to get your sensitive feelings hurt.

*indeed very2 true...

Monday, May 25, 2009

Quality Time




Just spending my quality 5 hours time with my precious friends...

Venue : My Cribs
Time : 9pm - 2am
Menu : TeH C & Burger
Event : Solo Guitar & Chess


every weekend... different events.. different peeps.... ^_^

xoxo to them!

HELP!

i cant seem to figure out how to open the batt case of this hp !
how oww.... lol... seem like im lack of IT technic nowadays..





seriously... i cant open it.. WHY? !!

Wednesday, May 20, 2009

what do u think ??

N : Anda suka bekerja, tetapi selalu mahukan kerehatan.
U : Anda merasakan anda ada ciri-ciri istimewa setanding dengan orang lain.
R : Anda seorang yang gemar bersosial.
U : Anda merasakan anda ada ciri-ciri istimewa setanding dengan orang lain.
L : Anda sangat percaya denga cinta dan mudah tengelam ke dalamnya.

I : Selalu tersenyum dan membuat orang lain tersenyum.
Z : Anda selalu bergaduh dengan seseorang.
Z : Anda selalu bergaduh dengan seseorang.
A : Anda menjadi sangat pendiam apabila anda sedang memikirkan sesuatu.
T : Anda memiliki sikap canggih, amat canggih.
I : Selalu tersenyum dan membuat orang lain tersenyum.

Stress or Tired

The result of having too much work in one time and have to be submitted all in the same day is.........................................................



huhuhuhuhauhauaa.... tapi sekpalah ow.. at least ive got something to do bha.. semadi ku nadai plah papa.. boring juak nyawaku... tp lamak2 tok ng bz jak ehss.... tkt lak dah smpy tahap



ya nang gilalah ow depan komputer camya... sikmok ehss smpy cmya gilak.. ekkeke, awal mintak cuti ehsss.... erm.. tapi yalah tek.. ada keja mok di submit tokkk!! tp siyesly sekda mud lalu nak mlah kejaa..

adakah

tired?

or...

stress?

entahlah kohh.... kurang arif juakk

eheheh takut lak mun dah kepak2 ilak.. stress ilakk.... smpy jadi camtokk..



yahhh... sapa nak nulong ku molah keja pasya??? sekda owg... sapa nakmayar gaji ku pasya?? huhuhuhuhu.. paksalah ku tabahkan diri ini... hukhukhuk

oleh itu marilah bersama2 kita...... berkempen beramai2.. abang, kakak, dato', pakcik makcik YB... keja2 juak.. cuti2 malaysia juaklah owww...







Nasib lah aku sik sampey tahap2 ya... cmtok jak aku ....





tp...

apahal part ya jak nampak clean & clear?

stress apahal sbnrnya towk?????





xoxo!!!!

Thursday, May 14, 2009

FooD FoR THOugHT??




nothing much to say... just.. having this 3 desert for my lunch....

*work*work*work*work*work*work*work*work*work*


******* S.i.G.H *******