aie

11:04 AM
sik lamak gik tahun baru, so apa azam ktk orang tahun baru tok tek ? me... me... me sikda lah yang mantop mantop gilak. byasa2 jak. and still maseh ingin mencapai azam yang lamak2 yang maseh belom tercapai. di antaranya ialah.. mok keta dikpun mok umah dikpun sebelum umur 28. pasya EHEM sebelum 27. pasya.... adalah.. rahsia sikit. sik leh padah2 gilak ngn orang . lak sik menjadi lak . tol sik? yer. pandey jak aku. hehehe.
so planning untuk malam new year? malam kerismes?
erm..asa mcm nak g berkelah jak. tp . mcm.. erm...sekpalah. maybe next time kot. ktk orang sik mok ilek ngan aku ka ? yerrr!! sedih ly jak munyi ehs.
asa nak molah BBQ kumpul2 member... tp banyak dah member sikda sitok. suma Gone with the wind. mun sik pun Lost in space mun sik pun Missing in action.

eh eh .. bos nunggah! lak sambong gik...

btw.. mok mintak pendapat... bebaloi sik mun aku meli hp rega ribu riban??? siklah smpy 3k cmya.. paling2 pun less 2k. mcm 1.5k jaklah.. or less..... bebaloi sik????? ka.. ptt di spend ke lain jak oww.. ermmmmm

5 comments:

  1. yalah oo, reso lamak pun lum tercapai, ada ati nak molah baru, cam ya lah kmk..ber reso reso jak tiap tahun..belum pey sebulan dah sik tauk siney tuju..eheh sikpa, kita go slow slow..

    phone ribu ribena? mun ktk nanyak kmk, sik.. sebab technology ya keep on changing..dolok sapa memiliki n70 sudah cukup lihai oo kamu, nek tok libas la kamu hp itew..so better ktk beli yang less than 1k, then bila next time ktk nak nukar, ktk sikkan terlalu regret..:)okeh ?

    ReplyDelete
  2. yalah. tapi nelah gaya.. reso2 yang lamak kita perbaharui kedak teknologi nektok jaklah nak hoo.. hehehe

    erm... saya suka ayat kamu di perenggan kedua itu. memang menyerupai chegu saya dahulu.. ehek..
    libas ooo sama hp itew.. n70 pun maseh hp ow.. mo libas2 ka ? saya beli 3310 saja...

    terima kasih.. lega saya.. so. saya tidak jadi beli itu ribu riban ribena hp. saya berangan saja..

    ReplyDelete
  3. sigek azam kitak ya memang kmk confident tercapai. Kawen..ahahak. Iboh masok dlm list azam, nang kompom.

    Tentang Hp ya, mcm Amoi madah ya. sik perlu lah kita berabis2an meli hp. Beli yg berpatutan asal ada kamera, blh online internet, msg, telepon dah kira ok. Kmk dolok pernah makei hp sony ericson yg besar lesung batu ya. hahaha. pinjam ngan kakak.

    ReplyDelete
  4. em..mahal juger hp awak nak beli. simok simpan duit k EHEM tek? ehekkk...teknologi nektok pantas bah..lak esok beli hp canggih rega ribu riban..esok lusak ada gik nak canggih lagi..minggu depan da gik canggih manggih..dan begitu la seterusnya..oke...selamat malam

    ReplyDelete
  5. oke.. kesimpulan. siklah meli hp mahal2... hp cikai2 jaklah ow... pasal kawen ya..
    eh.. sapa padah azam??? by hook or by crook mesti maok.. yerr..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.