lambat nya masa berekot..

3:54 PM

aku hari ini dengan officially nya


blogger-emoticon.blogspot.com

huhu.. rasa mok balit kinek2 jak.. curik2 pun sekpa lah ow..


blogger-emoticon.blogspot.com

tapi mak ku padah sik bagus bah.. heheheh aku kan anak mak. jadi mestilah mendengar kata. tapi org padah aku anak bapak ? hehehehehe sekpa2 yang pasti aku mesti berusaha untuk bertahan sehingga time balit. berapa kali ndak aku asa macam nak tetido jak tek kah.. fuhhh.. yg dpt ku plah nektok hanyalah


blogger-emoticon.blogspot.com cayok-cayok bertahan!!


hari tok mak bapak ku dah balit dah.. YAY!!


blogger-emoticon.blogspot.com

aku sik sukalah dok sorang d umah. sik best. sikda feel jak asa. hmmm.. ada mak bapak. oklah juak nakow ? sik juak boring ne ka. apa ka nak ? sik juak aku keseorangan.. wawawawa. ermm .. oklah


blogger-emoticon.blogspot.com


4 comments:

  1. hehehe..cute eh entry ktk, bah dah jam 5 tok, plg gik nun..

    ReplyDelete
  2. hehehehe.. aok.. p mek sik balit kol 5. huhuhu. biasalah. tauk ada delay gik.. haish

    ReplyDelete
  3. Tedah,..stress ndah nya. Yalah ndak2 tido ahey..ney ndak ngantok. Ermm apapa pun, saba jak.. things happen for a reason ba.. ehek

    ReplyDelete
  4. nendak mala tido aher. ktk juak melarang. hahahah o tedah. sikpasal2 kenak. kehkehke.. aoklah.. biuk nyawa ku things happen for a reasn.. :|

    ReplyDelete

Powered by Blogger.