update untuk hari ini

11:30 PM
huhu... selamat malam blog.
lamak dah sik update ow.. well.. apdet sedikit lok malam tok..

aku baruk jak pulang dari majlis tahlil guru mariam. guru tua silat mek orang.
Innalillah...
mun ekot pernah permintaan nya dolok, nya maok d kebumikan di bumi kenyalang sarawak tok. tapi malangnya kmk org sikpat nak penuhi permintaan nya. memandangkan nya ninggal di kedah nun. mun sik silap aku.
aku terkilan juaklah sebab selamak aku belaja, aku sik pernah nemu nya. cuma pernah kelaka dengannya thru phone. dengar kata2 semangat jak..

semoga rohnya bersemadi dengan aman dan diberkati ... AMIN..

ok. ya sigek cerita.
second cerita.. time tok, mek org gago sebab nak molah friendly match rah serpan nun. anjuran persatuan kmk org lah. sepatutnya pada bulan 5 toklah. tapi di tangguh pergi bulan 6. guru dah suruh aku main lagik polah persembahan. aku macam biasalah dengan partner aku. tapi aku mencuba untuk mencari jalan untuk menolak dengan cara yang baik. sebab... berat badan aku terlalu lalu lalu lah nait semenjak duak tiga empat lima enam tujuh lapan sembilan soploh menjak aku sikda turun lok. ne gaya aku nak training within a month ?
adoh.. tp mun dah macam bunyi mendesak, and mun partner aku dah setuju. aku sikpat kata apalah nak. so far memang aku ada rindu juak nak molah persembahan. nak berjimba dengan member2 gik. haishh..

mun dikira kali tok besar juaklah event tok biarpun di plah rah kawasan yang jaoh. bukan apa. tok kira salah satu cara nak advertise juaklah. kinektok guru mek org lebih memajukan kawasan sebelah serpan nun memandangkan kampung nya juak. so senanglah nak. plus event tok dipalh besaran kali tok bukan apa.. untuk memberik surprise dengan guru mariam juak sebenarnya. Tapi kmk org dolok yang surprise dengan pemergiannya. Asa terkilan juaklah sebenarnya, tapi yalah nak ho... kita hanya mampu merancang, Tuhan yang menentukan.

ahh. panjang gilak loya.. tunggu kelak bulan 6 bok ada gambar k..
sama ada aku main or sik? tunggu dah lihatlah.. mun main.. main.... mun sik.. aku jadi jurugambar jaklah. heuheueh.. macam sik biasa..


mun tokrang asa tokrang sekda polah papa time ya nak.. datang jaklah.. d alu2kan.. '
Lokasinya di Kampung Serpan. Tauk sik kitak org sine kampung ya ? Atas2 belah samarahan nunlah. boleh tahan jauh. tapi siklah jauh ne.. kira dalam sejam lebih juak.. tapi mun laju kurang sejam. ada 2 jalan.. mun mok k jln dekat k ferilah. mun aek sik nait. paksalah k jalan jaoh(jalan darat). tokrang semua tokkan suka nak nyukat jeraya nak? sukat jaoh2 gik... sambil2 ya mencuci mata .. heheehehe....

event diadakan pada bulan Jun... 4.6/5.6/6.6.2010. Jumaat Sabtu dan Ahad. Tapi mungkin sik semua ari aku adalah. sebab keja nak. tapi malam penutupan. malam pesta ya kompom aku adalah... malam last... sabtu malam ahad ya...
~~malam pesta muda mudi~~ ugi sekda... hueheuheuehue

erm.. apa juak d plah ku lamak tok bah.. aoklah ow.. gambar2 ria lom d post.. haishhh... sekpat lok... k lappy ayahanda tok. gambar semua dalam lappy dikpun. oklah guys.. goodnyte...
time to sleep~

No comments:

Powered by Blogger.