perancangan? pil perancang?

1:17 PM
wuu.. apa nak d cita ritok ow. sik tauk nak cita apa ritok. Kali tok aku update dari ofis. boring dah tk.. wawawa...
so.. erm... nak citalah perancangan aku ow..
mungkin, mun di murahkan rejeki semua, dalam tahun depan adalah perancangan aku kelak. tp tunggulah hujung tahun tok mun mok tauk perancangan ya berjaya ka sik.

yang kedua. aku.. akan jadi superman!!!!! eh.. sikdalah... aku akan jadi super duper bz skit. especially dekat nak puasa tok. Biasanya bulan puasa 3 tahun dolok. aku tolong cinta ku dan family nya berjual panggang memanggang. Lumayan juak ow bulan puasa. kompom licin. dan yang pastinya kepak yang teramat sangat gk lah sikpat nak d padah gk. tp enjoy la. sebab time ya semua geng ada nendak ow...

puasa taun tok dan taun ya tek sekpat. sebab bekerja. Sikkan la nak berenti kerja tegal sebulan nak berjual tek nak. Pas bulan posa pa la jadi ngn aku pasya ? angguk...angguk.. geleng... geleng... cangok2 jaklah nak ow..

eh.. lain dah cita ku tok.. sebenarnya.. ku... mintak keja part time lain juak ria. K nambah duit skit k kumpul k perancangan ya tek lah... tp ku dapat mintak kerja ujong minggu jak.. sebab tempat ku part time ya... nya sik bukak malam. bagus juaklah.. kerja aku nektok pun memerlukan masa aku yg lamak bah. ne tauk mun dateline lak. nakmelukis gk ...semua.. apuu..
so. part time ku hanyalah di hujung minggu. cuma bulan puasa tok jaklah. petang smpy malam kelak oww... sine ???

mun ktk org dapat ncarik sine kedey makan bukak siang ajak ujong minggu and sik bukak malam... cariklah aku d cya k.. hehehehe.... mun time bulan posa... kedey ya bukak ptg pey malam jak.. carik lah juak d cya k... :P

oklah.. nak sambong molah keja gk lok...

tengahari dah tok tp sikpat nak kua lunch lok..
aku.. lapa aie.. tp aku sekda mood la rasa nak makan. apahal ow ??

p/s tajuk sekda kenak mengenak k ? hahaha
p/s/s: bukan perancangan nak nikah k!! biarpun ya perancangan juak. tp... lain masa itu ya .. hehe :P tengok2.. kaler pun lain kan? so perancangan ya sik sama.. hehehe

10 comments:

  1. wee~~ perancangan apa kah itu..hehehehe..
    cam besar bena perancangan ktk..
    mena2 lah merancang....;p

    ReplyDelete
  2. perancangan memantapkan hidup! yeaa! ehehe.. makseh. yalah ow.. juh merancang kita mok berapa anak.... erkk

    ReplyDelete
  3. tang rancak jak bunyi nak di rancang ya
    (syukriq.blogspot.com)

    ReplyDelete
  4. rancak nak bertandak li nak ow... :P

    ReplyDelete
  5. roger2 cney nak berjual lak ah..pasti licin!

    ReplyDelete
  6. bejual apa ya v ? aiee.. kmk sik berjual panggang manggang la posa tok. heheeh nulong sekejap2 jak ada kali.. ya pun ari biasa jak li. means weekdays.
    sebab ujong minggu mek keja kedey makan lain. sekpat nak nulong bejual. wuwuwu...

    oh... mun panggang manggang tek. tmpt rah demak. weee....~nyaman aie. sekali tak makan kompom tak sikmok panggang lain.. yerseh :P

    ReplyDelete
  7. merancang untuk sambung belajar.. yeah!!! =P

    cepat bah kitak tok di blog kmk.. belum gik mek sempat nak singgah ctok.. wahseyh! apakah rahsianya?

    cney juak panggang ya bah? kat area kedei sia kah? kmk penah pegi sia.. nang nyaman lag panggang ya.. dah la kmk ngan mirul gila barang panggang2 tok.. hehe...

    ReplyDelete
  8. yeahhh!!!! :P

    aie.. cepat apa tek kmk d blog ktk ? lombak lari ka ? ehehe rahsia nya ? keja sik jalan. mala main tenet. hahaha

    erm... rah demak la mun tmpt mek salu nulong. mak chenta saya punyer.. yerr.. smpy lejuk dah mek makan koh. tp try lok.. sekali makan kompom tak sik carik lain gk. yerseh!! mena! bila tak dah g kch tak padah ow. lak ta pegi. yer.. nya bukan bulan posa jak. cuma bulan posa ada special kitlah.. hehe

    ReplyDelete
  9. Tok kompom perancangan nak nambah baju raya taun tok.. Betul nak?! Bah.. Hadiah jgn lupak antar... haha..

    ReplyDelete
  10. neves ada juak aku maca..hahha...duhal...arap murah rezeki bulan posa tok...all da best lah!...
    nice entry. :)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.