anak bapak

video


otedah miak ya lok.. hehee nang sik d soh nya bapak nya lari...


ehem2... laki ku cmya kelak ka? hehehe.. tapi nang nyaman lah nya tido dalam dakapan dirimu oh lelaki. erkk.. serta merta nya benti nangis


ok.. aku tauk nya cmya bah.. coz *nya* memang jenis child's man. erm.. cmne nak padah ho... nya tok bait gilak ngn nembiak koh. nang tauk ada lah. nya sik suka nangga miak menangis. agik2 mun nya nak keluar rumah. mesti nya susah ati. paling2 pun nya mesti mujok miak ya lok pasya.. soh org lain mbak miak ya jalan lok... bok nya sik susah ati nakkeluar rumah..

bagus juakla nak ow.. sik dalah nemu jenis lelaki yang sikpat nangga nembiak. yang nerajang2 nembiak ka apa ka.. iskh... gila laki cmya..

ehehe.. Oooo sayang.. lak anak kita ktk mok sik molah nya kedak tok?? yerrrr... anak.... panjang cita tu.... ~

11 comments:

  1. adeh adeh. ya nang anak bapak la. HAHAHAHA. lucu anak ya eh. nang sik pat beraleh bapak leh nya. :D

    ReplyDelete
  2. ninie:
    ehehe.. kan? tedah nangga bapak nya. tp kiut juak nangga olahnya. nang lalu diam lah nya

    ReplyDelete
  3. ehe......anak?!!!cam xlmk gk jak ktk mok ada anak..hehehehe.....=p

    ReplyDelete
  4. kmk sik pat nanggaaa..... waaaaa...... kenak rajin gilak kitak ritok? sik da keja kaaa?

    ReplyDelete
  5. amni:
    ehehe pahal sikpat nangga? yala ktk nego mekmarek. dah beraksi dah kmk ritok :P

    ada sigek gk koh. tp kmk simpan k esok la.. esok mek post nya .. ehehehe :P

    ReplyDelete
  6. Kedak yalah mek ngan baby mek. Asal nya nak tido jak, mesti nya carik mek lok. Paksa juak papa nya tok mbak nya jln2 tawaf musin dalam umah bok la nya mok tido. Daddy's little girl ba ehek XD

    *Oiii rajin na juak blogging sampei 14 igek entry lam sehari tok!...

    ReplyDelete
  7. miracle!~ komen bang derio hari ini berunsurkan kebersihan!

    hehe..
    oo... kedak ya la? biasalah. MR Mama bah nak. ngee... kmk gk nak mbak baby jalan.

    *oii... kmk ngitong lok sampey sik 14.

    ReplyDelete
  8. Tedah.. Ceredit juak baby ya.. Mok ngn bapak juak... Bagus lah cemya.. Dgr kata dari kecik...

    ReplyDelete
  9. amirfx;
    aaa... neyda.. baby ya sik dengar kata bapak. mun sik.. dah nya diam gurin jak.. bapak nya nenga kata baby. keh3 sikpat lari

    ReplyDelete
  10. Susah nak ncarik olaki kedakya.. hanya odio jak sorang dlm dunia tuk kedak ya hahaha larikkkkkkkk...

    ReplyDelete

Powered by Blogger.