Wahai kawan!~

3:35 PM
wahai kawan-kawanku ~
SELAMAT BERPUASA untuk semua umat Islam dan kepada kawan2 aku yang bukan Islam yang cuba untuk berpuasa juga!
hehe.. akumasih fail lagik nak post dalam baku. MAAF kawan2... kelak jak la ow ?

heheh.. btw.. mun esok puasa, maka bermulalah hari yang baru di bulan baru lagik untuk aku..
Yang bestnya.. bila bulan puasa.. ofis aku untuk yang islam akan balit pada pukul 4.15 instead of 5.15!!! yeaahhoO~~~~ unless mun keja banyak lah ow ...

tok jadual aku untuk bulan puasa..
hari isnin sampai jumaat. office hour 8.30 - 4.15. Then balit kemas, pegi demak, saya pergi berjual2 panggang2 lagi!!
Ada buntut, isi ayam, ati, ayam panggang, ikan parek, kulit ayam, dan bermacam2 lagi~~ kira kerja la juak ya ka.. untuk berbuka puasa... bukan beli ow.. berjual. so lepas balit dari ofis.. akan pegi bejual d DEMAK! sapa2 ada pegi demak. sila la datang jengok saya ok...

ya untuk isnin hingga jumaat. sepatutnya sabtu ahad pun ada.. tapi nampaknya aku paksa pass hari sabtu ahad. sebab aku kerja lagi di tempat lain. erm.. mun ari bukan puasa. dari pukul 8 - 6. tapi memandangkan bulan puasa. sabtu ahad tok aku keja 6-11 malam.

dah macam yalah sehari2 sampey abis bulan posa lak..

Raya.. mungkin aku sik cuti raya dari ofis tok. sedih sik ?

sapa mok kongsi cuti nya ngan aku?


p/s kepada sayang ku yang berada di ofis:
boh tensi2 k B. kelak kita akan ato semua benda ya. muahs. selamat berpuasa cinta!

8 comments:

  1. i will! isnin minggu dekat nak raya ya masih bejual sik? ari ya mek duak mirul ada 2 2 di kuching insha allah...=)

    apahal lah sik da cuti kitak?

    ReplyDelete
  2. flo:
    thank you flo!
    puasa juak ?

    amni:
    maksud ktk? minggu last ya ka ?

    ReplyDelete
  3. Slamat posa Jati. Diharap taun tok Jati berposa lah hoh.. jangan sik posa ndah..

    ReplyDelete
  4. selamat berposa juak ngan kitak.tunggu jak kedatangan kmk org nyerbu di demak ya kelak.insyaalah seminggu nak raya kali.p padah lok rah ceny gere kitak ya.hahaha..kelak lens mencari mangsa.hehe

    ReplyDelete
  5. fnf:
    aok.. selamat berposa juak bang derio.. ktk sama juak. boh eksen merik makan anak .. ngn ktk2 skali makan.

    labulabi:
    aisehh...
    seminggu nak raya?? sekda gk dah kali.. yer!! alu sekda gk.. hehehe... aduh.. lens mencarik mangsa ka ? paksa la ktk ncarik sapa berpakaian kostum tarian naga sia. nyalah ya

    ReplyDelete

Powered by Blogger.