Syamim's Wedd Day on 101010

hellloooooo world of bloggers!!! hehehe.. lamanya dah aku tak hapdet blog dengan sepenuh hati. before ni memang adalah update ala kadar je .... nak di jadikan cerita, sangat2 sibuk beberapa minggu ni, busy dengan project tender lagi dan my best buddy wedding reception.... Remember my friend yang aku buat jadi isu kontroversi dulu ?

Kalau dah tak ingat... bagus...! heheh kesian dia...
aaaa... serius aku takder idea sekarang tapi image yang bermain2 dalam kepala aku... kalaulah aku dapat connect usb ke kepala aku ni dan upload dalam blog ni... kan senang.. dan best. tak susah aku nak cerita dan korang untuk menghayati kepenatan aku sepanjang minggu tu. Tapi.... all and all.. .aku suka kerja tu sebab aku busy sangat2~~~ dan sekarang bila semua nya dah selesai, aku pasti bosan sangat2. Aku nak cari cust lain lagi untuk membuat aku bz... anyone?? sapa nak kawen??????

rutin harian setiap hari.... pagi sampai 5.30-6 petang adalah kerja di ofis macam biasa.. lepas tu balik dan sampai kat rumah dalam pukul.. 6.30 or 7 malam paling lewat. mandi2.... 7.30 dah turun balik dah untuk pergi ke rumah pengantin atau pergi ke mana2 dewan atau tempat kosong untuk membuat persediaan perkahwinan. Macam biasalahh, encik deng memang sentiasa di sisi untuk menolong.

TO SYAMIM a.k.a Videl
Happy wedding day for THREE times dear.. 3 timess!!! U are nuts ok~ 3 kali sandinG? Aku sendiri tak sanggup nak bersanding 3 kali. Dan dalam masa yang boleh kata dekat2 untuk urus semua tu. A bit hectic and chaos but we manage to keep it low so people wont notcie. Maybe some will notice especially time nak seated kan guest kat hotel. Aku dan adik syamim (fika) sukahati tikam jer mana2 orang datang kat meja. Tapi, dengan orang2 yang betul la.. just mungkin table tu yang kureng betul sikit...

3 kali sanding.. means ada 2 entry saja yang aku akan buat untuk cover majlis ni...

1st... untuk entry ni adalah akad nikah dan persandingan pada 10 oktober 2010 (101010 @ tententen) yang lepas.
Paling best nya... moment yang paling tak dapat di lupakan adalah bila pengantin lelaki nak menikahkan tok kadi! YEs... Pengantin lelaki yang menikahkan tok kadi dan bukan sebaliknya, sebab pengantin lelaki tengah nervous la tu kot... Muka dah puteh semacam jer.. hahaha....

Next entry nanti aku cover cerita duak hari lepas wedding kat Hotel bertemakan English wedding (kot) aku kurang pasti...

PSTT VIDEL!! if u read this, correct me if im wrong. 

and the 3rd wedding pula bertemakan arabian... hehehe....... gambar masih dalam kamera... lupa nak bawa kabel.... okelah..

enjoy a bit of the pictures.. tak dapat nak upload semua... ~

p/s sorry lama dah tak blogwalking and tinggalkan jejak. Too much things to do and so little time as always :D





























10 comments:

  1. ceria jak pengantin pompuan..tetak jak nya,,,ehehehe...tukang snap gmbr konfem mala jak sengih2 nak?hehehe


    kacak gmbr2 ktk ambik ya deng...

    ReplyDelete
  2. pengantin yg sedang dihati ada taman bah KA..hahahaha

    kacak..kacak..!!

    mcm noh hujan pun ada muka pengantin laki ya..

    ReplyDelete
  3. Marek cdak nikah di rmh pengantin laki nak??? x sempat kmk nak pengilan. Huhu...

    ReplyDelete
  4. leh jadi wedding photograper kitak eh.hehehe.nice pic.

    ReplyDelete
  5. Pengantin nang sik jaoh laa dari molah tangan Peace ekeke. Anyway, selamat pengantin baru! XD

    ReplyDelete
  6. @KA
    ofkoz la pengantin ceria ow.. dah big day nya. hahaha

    erk.. org snap gambar? berangan nak jadi pengantin juak. yerrr

    makseh deng..

    @BSI
    yahh.. nak ow? nendak ceria jak.. sapa kacak? kmk ka ? hahhaa... aie.. kedak noh ujan? part ne ya tek

    @mstikot
    aok.. marek umah laki. arabian theme... ktk kenal sidak ka kak?

    @labulabi
    aie.. banyak gk nak d blaja. hoho.. sik semua gmbr mek ada... banyak mek amik k kemre bapak pengantin. keh32

    @fnf
    yalah ow.. mesti ktk dolok salu juak molah peace2 ya nak. hehehe...

    makseh... lak padah ngannya

    ReplyDelete
  7. Waduh Ztie,

    Terima kasih sebab agi ngabas blog kamek tok. Huhu...

    Ku sik maok lah challenge edit gambar. Ku nang tidak pandai dong. Main main saja menhedit ni.

    Tu gambar pengantin yg cantik. Tapi ni ha? ambil gambar pengantin ka ambil gambar photographer yg sedang sibuk ambil gambar pasangan tu? Hahaha!

    ReplyDelete
  8. wille:
    ambil gambar semua orang. selagi ada. snap jak. hehehhehe... kacak da ya edit bah. bleh lawan bang derio dah ya

    AS:
    uncle kamil lah ya... aok... kenalka?

    ReplyDelete

Powered by Blogger.