McDonald's.. anai2 dan mukah

8:42 PM


Semalam tak ke mana. Duduk rumah Dan kemas bilik sikit2 sementara menunggu masa untuk pergi one day. Aku tak nak tinggalkan bilik tu berselerak macam tongkang pecah. He..he..he..
Masalahnya sekarang, bilik aku ada masalah anai2 yang terok. Tak tau Dah mcm mana nak buat. Tiap2 minggu ada jer sarang anai2 yg baru Dan almari aku berkopak2 berlubang dah. Tak cantik dh dia.
Ada suggestion tak?

Semalam jugak aku, cousin aku nana, mommy dan nenek turun pegi dinner luar. Ayah tak ikut coz msh tak sihat. Dok rumah rehat jer just pesan tapau makanan.
Makan kat mana? Hehe mestilah kat McDonald's .. nenek yang suggest sebab dia nak makan kat sana. Semalam aku ada tweet pasal ni siap dgn gambar skali. Hehe.. paking best bila org ckp. Nenek aku rock. Haha. Tengok rupa takdelah rock. Perempuan melayu terakhir nenek aku tu. Kat McDonald's Semalam, nenek makan bubur ayam, sham goreng spicy bahagian thigh sikit Dan prosperity chicken burger. Boleh tahan kan nenek makan? Selera ada takpe nek. Makan jer.
Semua makanan semalam adalah tajaan nenek!

Thank you grandmother!

Hehe

Lepas makan, kitorang p hantar cousin aku kat terminal bas. Dia nak pegi mukah. Trainee kat hospital d mukah. Tapi Semalam dia naik bas pegi sibu dulu. Hari ni tadi baru bercari transport pg mukah malangnya semua penuh. Terpaksa choose antara dua. Nak naik guna teksi atau van. Van diorang caj tm300. Teksi hampir satu ribu. Sibu mukah tu.. memang Mahal mcm tu ker? Atau cousin aku kena makan sempena cny?

Published with Blogger-droid v1.6.5

8 comments:

  1. ishh..mahal ya...tp jeraya mukah nang super duper teruk laa..sik kmk sanggup mlalui jalan ya eh..tp demi kazen ktk kmk sanggup..hahaha!

    ReplyDelete
  2. sama la kita makan Mat Dolah ritok.

    ReplyDelete
  3. Mek bok jak dinner rah MCD airport ritok tek.. makan Double Prosperity woOooo hehe..

    ReplyDelete
  4. @ciK LyndaWawa igUana

    sik bapa best. sikda plah apa. boring juak ikit

    ReplyDelete
  5. @erolnukman

    haha ktk pahal. didengar bini ktk bok tauk. hehe

    ReplyDelete
  6. @Faizal n Fashitah

    oh.. mun ktk mmg kmk sik eran ktk mkn dabel koh haha

    ReplyDelete
  7. @Abg.Syuk

    sik sama ari lah. Huhu mok ari McDonald's sedunia kali nak

    ReplyDelete

Powered by Blogger.