6:14 PM

Kisah si lelaki dan wanita

Wanita : kau boleh tipu aku tapi kau tak boleh Allah s.w.t dan kau juga tidak boleh menipu hati aku. Lelaki : tapi .. Betul.. Aku hanya ...
2:00 PM

Me and you

Lelaki : sayang, dari hari ke hari aku semakin rindu padamu. Wanita : tapi aku tak rindu pun. Lelaki : yalah. Ego kau tu tinggi sang...
5:11 PM

Bersumpah setia tapi .. ?

Dalam dunia percintaan, terlalu lumrah kira dengar pasangan kekasih (kononnya) bersumpah setia dalam percintaan. Al maklumlah hati tengah su...
11:13 PM

Dear diary :)

Dulu, aku ada sebuah buku. Buku yang aku tulis dan coretkan sebelum adanya kewujudan blog ni. Dalam buku tu aku lebih open nak cakap apa seb...
11:33 PM

Shhh... Resipi Rahsia

Bangun petang tadi, terjaga sebab Videl call. Ajak makan.. Mula-mula tu masih mamai sikit. Sebab baru bangun tidur kan ? Tapi dah lama2 baru...

aku bukan kambing!

YA!! aku bukan kambing! tapi aku rindukan kambing..  YA!! Kambing di D11! hehehe  saya rindukan d11. saya rindu mahu makan lamb berencah ...
1:48 PM

Quite?

Aku dah duduk kat sini dari pukul 10 pagi... Sekarang dah hampir pukul 2.. Perbezaan ketara sebaik saja jam menunjukkan lepas pukul 12. Maki...
9:08 PM

I miss them

For the past 3 days, I've been spending my time with my family in Sibu. For the past 3 days I've been living in my own dreamy world....
Powered by Blogger.