Me and you

2:00 PM
Lelaki : sayang, dari hari ke hari aku semakin rindu padamu.

Wanita : tapi aku tak rindu pun.

Lelaki : yalah. Ego kau tu tinggi sangat. Satu hari kau pasti akan merindui aku.

Wanita: untuk apa?

Lelaki : hai.. Muka cun macam aku ni kau tak jatuh cinta lagi? Orang lain berebut bagai gila mahu tackle aku tau.

Wanita : itu orang lain yang gelojoh tengok muka cun macam kau. Kalau dah ramai tergilakan kau. Pergilah. Buat apa kat sini.

Lelaki : yalah.. Sebab kau banyak sangat pilihan kan.

Wanita : kalau betul pun aku banyak pilihan. Masalah engkau ke? Kalau aku jenis rambang mata dan suka main2 orang. Dah lama aku terima kau. Sebab mata kau tersangatlah cantik, hidung mancung, dagu jendul.
Lelaki : habis?? Tak cukup lagi ?

Wanita : berikan masa untuk aku berfikir.

Lelaki : ok. Boleh. tapi aku nak kau tahu aku nak jadi best friend kau. Nak bersama kau. Selagi aku tak dapat miliki cinta kau, selagi itulah aku akan terus cuba. Kau masih rindu dia kan? Buat apa kau nak rindu dia lagi.

Wanita: dia temanku yang paling baik. Teman di saat susah dan senang. Rinduku pada dia bukanlah sesuatu untuk kau persoalkan.

(Tidak ada sambungan)

We had our fun, and we have made mistakes.
But who have guessed along the road. We've learned to give and take. It is so much more than I could have dreamed.
You make loving so easy for me.
There is no one in this world, who can love me like you do.
That is the reason that I want to share forever with you :)


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

10 comments:

  1. kmk blur seketika...*x menghayati kali nk*

    explain plssss...

    ReplyDelete
  2. erk...kmk sik paham..byk isi tersurat dan tersirat...hehe..kmk sama juak flo..ya dolok ktk sik blaja bm benar2...:)

    ReplyDelete
  3. Kmk tauk siapa wanita yg selalu share masalah dgn ktk. 1st Mak ktk. 2nd mestilah bestfriend ktk ;-)

    ReplyDelete
  4. Tok ada kaitan ngn Seth Tan sik? Ngempas dirik lok... haha..

    ReplyDelete
  5. hahahhahahha... boh u nak napok.. i taukkkkkkkkkkkkkkkkkk............... wekkkkkkkkk... saya mahu lagi cerita ini version.. wakakaka...

    ReplyDelete
  6. @flo
    Hehehe sikpalah mun sik menghayati. No explanation needed. Hehe

    @sahm
    Baguslah retinya berjayalah kmk sebab berjaya membuat isi tersurat dan tersirat hehe

    ReplyDelete
  7. @mstikot
    Betol! Tp mak kmk pun jrg2 koh. Suka nak mendam jak.. Sikmok nyusah kali ow

    @amirfx
    Dukacitanya ingin memaklomkan bahawa kmk sik tauk sapa seth tan. Setan tauk mek huhu

    @amni
    Aieee! Apa d tauk uu hahaha sambongan apa ?? Maka dh d pdh sikda sambongan sia. Tauk ada org nanyak bah :P yalah tulis awal :)

    ReplyDelete
  8. yang tersirat hihi...

    slm singgah.. ;) nice blog kitak ...

    ReplyDelete
  9. tak salah kalau berikan peluang pada lelaki tersebut.. :)


    jom ke APA KATA HATI pulak ;
    MAKCIK HAJJAH SITT AL-WUZARA

    ReplyDelete
  10. @lady kiki
    hehe yalah tek. yg tersiray ya mok dtauk. thanks :)

    @nabillah
    peluang tak salah. tapi tak semua yg layak d beri peluang pun

    ReplyDelete

Powered by Blogger.