2011

8:30 AM
Salam

First sekali aku nak ucapkan Happy Becoming New Year 2012.
Azam aku tahun depan aku, selain yang sudah sedia ada azam yang belum tercapai, aku nak tambah satu lagi. Aku nak blogging alot alot balik..... tapi ikut keadaan lah.
Satu sebab memang time aku dah pergi Sibu nanti line internet kat area campus memang susahlah nak cakap. Nak tarik line pun susah. kalau boleh line tu aku lukis sendiri dan automatic dia terus full.. Memang aku panjat bumbung tu dan lukis. Tapi semua tu buang masa aku jer sebab imaginasi semata2.

2011 dah nak berlalu. Aku rasa tahun ni paling kurang aku berblogging sedangkan tahun ni lah macam2 yang dah jadi kat aku kan. Previous post pun aku pernah cakap ...

2011
Aku Bertunang
Aku kahwin
Aku sambung study
Pointer gempak yang aku tak pernah dapat aku capai
tetiba di suruh jadi student counsil
Rumah renovate baru
Anak2 buah aku semua dah besar (fine. ini bukan aku. tapi impact nya semua kat aku)
Tanah mendap serian-sri aman


oh ya.. cakap pasal tanah mendap tu. Korang dah tengok kan? Jadi malaslah aku nak letakkan gambar ttu kat sini. sama jer pun. ada banyak alternative jalan yang diorang cakap kat aku tapi serius satu jalan pun aku tak tahu.

contoh lah kan:
Alternative Pertama
Kalau dari arah Serian, masok simpang Kampung Slabi
Kalau dari Arah Sri Aman, lalu simpang Kampung Krait batu 11

Alternative Kedua
Kch - Samarahan (Jalan UITM) - Tamirat - Asajaya _ Feri Sg Bulu - Simunjan - Sri Aman- Betong - Sarikei - SIbu


Kalau di ikutkan aku, memang alternatif kedua tu lebih jaoh. Aku sebenarnya takut bukan apa.. Aku tak dapat nak bajet minyak kereta nak berhenti kat mana.. hhahahaha..
oke.. itulah akibat nya kalau dah terlalu biasa dengan satu kebiasaan. Faham kan maksud aku?

BTW, aku notis banyak benda kat blogspot ni.
Satu layout dia dah lain.
Dua, semua blog yang aku pernah follow dulu BLOGSPOT NI DAH TELAN.
Aku dah follow seberapa banyak blog yang aku ingat dan masih ada. Kalau ada antara korang yang aku masih tak follow. Sila tinggalkan link. Serius aku tak tau kenapa blogspot ni buang link korang.
Mungkin dia ingat aku tak wujud lagi kot sebab dah JARANG JARANG nak update kan.
pandai merajuk pulak kau...

Baiklah. Saya berhenti setakat di sini sahaja. Memang betul kata orang. kalau dah lama tak berblogging ni memang makin gian. Sekarang aku rasakan yang tangan aku tak dapat nak berhenti menaip tapi seharusnya aku berhenti menaip sebab aku tahu korang bukannya reti nak baca semua benda yang aku taip pun kan ? Korang baca atas... skrolll skroll skroll tengah skroll skroll skorll ending lepas tu komen..


HAAA... aku tau...

kbye

4 comments:

  1. kmk pun blog link baru http://absolutelyprincesslulu.blogspot.com .... happy new year in advance! :-) lak mun ada tiket gik mek roger2 ktk k ;p

    ReplyDelete
  2. hehehehe...perjalanan hidup yg best tahun tok oo...bgs la dpt pointer bgs..

    ReplyDelete
  3. hee... 2011 kmk berakhir dengan sesuatu yg baik i guess! Wallaweyhhh.. 2012 akan penuh dengan cabaran.. wait n see.. huhu

    ReplyDelete
  4. @miss fida
    dah mek add ktk koh.. rasanya. heheheh

    @v
    alhamdulillah... sik kalak... coba untuk bertahan lah nak ow ...
    yalah2... macam2 jak jadi taun tok.. tapi sik d update. rasa rugi juak pun ada.. sikda kenangan nak d simpan eh.. .


    @amni
    yes! amin! mudah mudahan..... nunggu turn ktk duak V gikt ok .eheheh

    ReplyDelete

Powered by Blogger.