This is default featured slide 1 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

This is default featured slide 2 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

This is default featured slide 3 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

This is default featured slide 4 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

This is default featured slide 5 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.

Saturday, January 14, 2012

Tak Seindah Mimpi, Tak Semanis Impian

Tak seindah mimpi, tak semanis impian

Kedua2nya novel yang aku pernah baca dulu, dua2 gempak. Lama dah tu. Sekarang ni dh berapa tahun aku tak baca novel lagi. Rindu. Tapi belum ada kesempatan. InsyaAllah lain masa

Sebenarnya ini bukan pasal novel. Tapi realiti. (Aku bukan maksudkan buku tu) aku maksudkan realiti di sekitar kita ni. Kadang2 tajuk buku tu cukup untuk describe benda sekeliling ni kan. Tak sepertinya mimpi yang indah itu akan jadi nya atau impian termakbul. Segalanya tak seindah mimpi dan tak semanis impian.
Banyak dah jalan yang aku lalui, tak semua manis. Tak semua indah.
Segala2 yang kita rasa adalah semua kerana nikmatNya.
Sesungguhnya aku berterima kasih dan syukur atas semua anugerah dan rezeki yang diturunkan olehNya kepadaku.

Tapi kadangkala ada perkara yang tak terlafaz dek kata, tak terluah melalui penulisan. Sungguh kadang aku terpaksa menipu org sekeliling, maafkan aku kerana aku bukan sempurna. Kadang2 tak semua benda aku dapat simpan. Ini cara aku meluah. Indirectly. Biarpun hanya aku yg faham sekarang.


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

Friday, January 13, 2012

Mencari rumah sewa

Searching for a rental house is not an easy matter subject. It sounds easy but hell its not. Today I've been wondering around the place here from 10am to 2pm non stop searching for the right place.
The thing is, people here don't advertise freely saying that their house is for rent. So.. How should I know?
Been asking people around also. Some of them don't know who own the place that for renting or how to contact them. That's another problem.

Actually, if the price here in hostel not keep increasing, I will stay in. But, rumors says that it will increase around RM900. 2 people means, RM1800. I guess its better for me to rent outside, right?

Also the things that concern me is the safety. That's why I want to search a right and perfect place. There's so much to thing about. Easier if I was in Kch right?
Well, mun camya sik merasa susah nak? Hehe.... Adios.. Nak berehat lok (a.k.a ngerepak di twitter)
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone