Exam Exam Exam!

9:27 PM
Since there is so much for me to say and update after all this years that I have been abandon this blog, but still I need to find the perfect time and place for me to get the mood to update everything. Well, not everything but at least some of it. As usual, since some of my friend here don't speak Malay. I mean, my friends from college. So I have to fit it a lil bit of English and Malay language. I don't know how they found my blog. But hey, they bookmark it already and keep on pushing me to update something in English.
Tapi, aku akan tetap juga update sedikit sebanyak dalam bahasa melayu dan of course lah nak bahasa sarawak? hehehe berterabur dah bahasa.

Anyway, esok merupakan hari pertama untuk final exam kami. Untuk short sem kali ini. Aku hanya ada 3 paper. Which is kesemuanya adalah LAN subject. So, thats mean, subjek aku adalah, Bahasa Kebangsaan, Malaysian Studies dan Pendidikan Islam.
Perghh.. banyak org cakap senang jer tu. Common subjek..
ok Fine... common lah sangat. Coba kau yang amik subjek tu sekarang? Aku tak nafikan lah yang memang kesemua subjek tu adalah subjek2 yang pernah aku belaja dahulu kala dan sangat common. Tapi kau janganlah bandingkan format zaman sekolah rendah or menengah dengan format kat kolej. Tak sama ok? Sama dalam 2/10 kot. Still jugak aku terpaksa belajar selebih 8/10 tu kan ?

Exam 3 hari, means after 3 days, aku dah free!!!! Free sebab dah boleh cuti sebulan! hehehe.. tapi kemungkinan cuti kali ni aku takkan balik Kuching dulu *sob*sob* Mesti banyak yang rindu aku kat Kuching tu kan? *mata ke atas,tangan ke bahu*

why why ? kenapa aku tak balik? Nantilah aku bagitau. I should get back to my study first. Kepala otak aku sekarang dah jammed sangat dah. Jadi aku terfikir nak bukak blog dan update. Lama sungguh takde buat kerja macam ni. Entah kenapa sekarang sangat rajin nak bukak blog dan update. Bukak dan update ok. Belum ada kerajinan untuk aku selongkar blog2 korang. Tapi insyaAllah akan aku selongkar satu hari nanti time aku cuti. Doakan kejayaan aku. Cewahh.. hehehe ...
Nak update guna hp. boleh jer. Tapi tahap kerajinan aku sekarang nak update guna HP tak seperti dulu. Jari jemari aku rindu nak menari2 di atas keyboard ni ha. Plus, facebook dah memang lama dah aku bosan. Aku keep in touch dgn FB pun sebab banyak2 geng dalam tu sama sekolah dulu yang senang nak update dan lapor aktiviti segala. Twitter pulak adalah reason aku lama dah tak berblogging dulu. Dan nampaknya sekarang, twitter dah macam hilang CHARM dia. Dan aku kembali di sini. Hehehe... EH? Tadi bukan cakap dah sudah ke ? fine fine.... aku undur diri dulu.. Adios!

No comments:

Powered by Blogger.