:)

12:37 AM

Just got a msg from Mami saying that daddy got improvement tapi do temani demam pulak. Maybe akan keluar hospital. Dan Palau dh keluar. Akan Cuba balit kch a.s.a.p.
Alhamdulillah... lega sikit dgr sbb dh ada improvement sikit kan. Tak sabar juga nak tunggu diorang balik. Sebab aku dah bosan takde teman. Sapa cakap hidup sorang diri itu satu kepuasan? Mungkin jugak kot. Tapi aku tetap nak diorang balik sini gak. Huhu... aku pulak sekarang ni pun demam terok. Mungkin sebab kerja pagi,ptg smpi tgh malam berjual. Skrg ni kan Sejok, berembun lah jadinya. Huhu aku xsekuat encik deng. Tiap2 Hari kerja berjual Dan prepare brg dr pagi smpi malam. Huhu
Tapi skrg aku xdpt tido, x tahu kenapa. Nak kata ada tido siang tadi langsung takde. Huhu...

Oklah aku nak coba tido dulu. Esok nak kerja lagi.
Selamat malam bloggers.
Selamat bercuti tahun baru cina 2011

1 comment:

Powered by Blogger.