Quite?

1:48 PM

Aku dah duduk kat sini dari pukul 10 pagi... Sekarang dah hampir pukul 2.. Perbezaan ketara sebaik saja jam menunjukkan lepas pukul 12. Makin banyak student yang takde kelas petang datang 'lepak' kat library.

Tadi pagi aku ada tanya.. 'Why the library so quite?' Macam gitulah bunyi aku di twitter tadi. Di jawab dengan nada tak puas hati oleh Flo, "dalam library memanglah senyap! Blommm..."
Sampai sekarang aku masih cuba mentafsir message yang tersirat.
Tadi aku cakap aku nak karaoke di library ni sebab sunyi sangat.

Tapi sekarang aku rasa nak hempuk sorang2 bebudak kat sini sebab pok pek pok pek dari tadi. Dah macam pasar ikan dah aku tengok. Berlawan2 melelong ikan. Huhu... Nasib aku tak jadi karaoke dalam ni tadi. Kalau tak memang dah kena hempuk.

Banyak assignment due next week. Kebanyakannya drawing. Report ada 2 termasuk drawing ada 8.. Kot? Kalau tak silap. Apa-apa pun.. Telinga aku sekarang gatal. Sebab aku tak hingat mana aku letak mp3.. Hmm...
Nak beli baru ke?? (Berduit!! Alasan jer tu)

Okelah.. Aku nak join librarian marah budak-budak bising.. Ngeheheh
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

12 comments:

  1. muahahahahaa...gk asa ktk...join jak cdak jual ikan sia...kekekeekke...

    sila la berkaraoke d sia...selamat maju jaya!

    ReplyDelete
  2. yahh...apa gik?? nait atas meja berkaraoke nun!!

    slamat maju jaya! *ciplak dari flo*

    ReplyDelete
  3. dah meli ipod touch tek?hehehe...
    apa kos ambik ktk ya?pndidikan seni ka?hahaha...mantak ada jak bunyi..'pendidikan seni'!

    ReplyDelete
  4. @flo
    Huhu... Ne nak berkoke atas meja. Kmk d rembat sidak kelak. Hahahaha

    @mrs.ichiban
    Nak maju jaya dalam bidang apa tok?? Hehehe

    @erolnukman
    Lom ktk.. Haha pendidikan seni ndah. Yalah satu2 subject yg kmk sikda amik dlk koh. Hahaha yang membuatkan kmk terjurus dlm bidang tk brk kinek tk. Haha...

    Lom kmk beli koh. Nanggalah gk dlk kelak jadi sik. Hoho

    ReplyDelete
  5. teringat masa skolah teknik lok.ke ulu ke ilir mbak buku teknikal drawing ya.hehehe.daa org jual ipad 1 rm 1000.bok 3 bulan pake.berminat nak beli.wakakaka.gambar jgn lupak.

    ReplyDelete
  6. Aie.. Ktk skolah teknik ne dlk? Amik apalah? Ya nasib kmk sik mbak dwg board skali ya. Malas. Besar glak. Haha...

    Aie.. Ktk soh mek meli ipad yaka? Hehe ipad apa ya? :P
    Aok.. Sik lupak. Lak mek nangga gmbr apa lebih 3M

    ReplyDelete
  7. apple ipad yalah.coba kitak cari org beli lok.bukan kmk pun.hehehe kwn suruh carik org beli

    ReplyDelete
  8. tiap kali masuk library (masa dolok) lain nak distudy lalu lain dibaca.... hahahaha.

    mun dapat latest entertainment magazines...

    apa nok dilukis kitak ya? best jak rupa kotak2 molah rumah..

    ReplyDelete
  9. @labulabi
    berapa apple ipad nya jual> seribu? heheh dapat masok simkad sik? keh3...

    @aida
    aok!! quiet! hahah sorry

    @tia
    heheh nak maca mags..mags sikda.. hehe

    molah rumah lah ya koh

    ReplyDelete
  10. Mcm rah UiTM jak gambar ya.. Belajar rajin2 eboh manchal2 lam twitter haa kekeke...

    ReplyDelete
  11. ku suka aih lepaking di library
    sbbb....ngeh ngeh ngeh
    secret secret hehehe

    ReplyDelete

  12. @onggon
    aie... kenak macam uitm ndah .. hahaha sikda mek mancal okeeee

    @jue
    ahh ... kau nang ngenteng rong bujang jak2.. sik kotauk nya sik bujang gik. hahaha

    ReplyDelete

Powered by Blogger.