FREEDOM! at last

7:22 PM
FREE At last! hehehe.. 
oke... hari ini adalah hari terakhir exam special semester. Masih ada tinggal 2 sem lagi. And seriously i tell u. I can't wait to finish up this study. Ok. A little confession here before i start. Tahu tak sebab utama jugak aku mula balik blogging segala ni. Sebab kat sini aku boleh melaram tak tentu hala tak kira dalam bahasa melayu ke, sarawak ke, omputeh ke hehehe... dan jugak aku nak asah balik skill menulis aku especially dalam english. Semenjak dua menjak aku duduk sini (ehem. sapa kenal aku, taula kat mana tu).
aku rasa sangat-sangat teruk pronounciation english aku. dah semakin jatuh entah ke mana ntah aku pun tak tau. 
Ok tak payahlah aku cerita sangat pasal bahasa ni kan. 

As long as aku tahu aku sekarang dah mula cuti sebulan! insyaAllah. PAling2 pun 2 minggu jer kot. Dan petang tadi jugak kami orang DOA (Department of Architecture) dan ASA (Architecture Student Association) punya group mencari wajah2 baru daripada adik2 junior semua. Means aku akan lepas tangan baliklah. Dah takda tanggungjawab penting sangat. Jawatan dalam student council pun aku dah lepas. Jawatan dalam kelab ni pun bakal aku lepaskan tak lama lagi. Ironiknya? Kepada orang yang sama. hmm... macam orang sama maksud aku adalah. Jawatan yang aku pegang untuk kedua2 kelab ni adalah jawatan yg sama junior aku bakal pegang. Macam takda jawatan lain kan kan kan ?
anyhow. memandangkan exam dah habis. Aku takde balik Kuching cuti ni. Means aku akan stay sini jak means aku akan menghabiskan masa aku bermain GAME! yes.. GAME! gila syok lama dah aku tak layan game semenjak aku kerja dulu. heheheh 

then then.. insyaAllah dalam 2 3 hari nanti kami akan fly ke Miri sebab ada saudara kawen dan mungkin naik Brunei kot. Mungkinlah! kalau betul syokkkK!! LAma sangat dah tak naik brunei dan tetiba tadi tertengok abam labu labi punya post psal Brunei.. hmm... faham tak perasaan time ni ? 
okelahh! gtg.. aku nak sambung main game.. korang patut main dengan aku!!

2 comments:

  1. kmk baruk nangga henpon pagi tek.
    nemu missed call. henpon abis battery lalu mode silence... pahal tek?

    ReplyDelete
  2. WOW..NICE BLOG..FEEL FREE TO COME MY BLOG ALSO..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.