satu hari di hari .......... (isikan tmpt kosong)

10:12 AM
huhuh lamak ku sikda post blog baru ehss... bz ilak lamak tok.. masa nak ilek nganmember pun jarang dah . balit jak ku dari ojt ku dah asa kepak ilak dah .... mesti b4 kol 10 kdg2 ku asa dh nak tido.. palingaher pun kol 12. ku nak tido aher2 tkt sik terbangun ku lak pagi esok yalah ku malas... huhuhu.. plg ku sedeyh tok ehs.. lappy ku usak sik tauk pahal.. me_cute.jpeg jaklah pun keja ya...
huhu anyhow.. benda ya adalah birus2 cinta. rasa diriknya cute tek.... anti-v byk sekpat detect nya coz nya under format jpeg.... so bodo juak tokrang tok.. adalah certain anti-v dapat. erm... abis keja ku dalam 2 mgu tek ilang sk smpey sejam oleh nya.. torture nyawakuu... jhuhuh dahlah mok submit keesokannya.... nakka lelah ku molah redraw balit dalam masa 2 ari??? kepak wooOOoo.... nasib sik gila jak gik aku ria... huhuh tp alhamduliillah takat tok suma ok. bos pun kira memahami juaklah ada org rasa cute ngaco lappy aku ...
sik cukup ngan lappy aku ... ada gik mmc ku tok.. ngok ngek juak .
ada ka ptt baruk ku nak tensper gmbr lam mmc ku tok tek .... alu sikpat d access.. macam2 cara dah aku cuba.. malas lar aku nak nulis dlm tok apa2 cara ya.... tp yg pasti mmmg sekpat access...
mintak pomet terus gik ya.. syg lah oiiiii.... gambar2 kenangan ku lam ya.. huhuh lagu ilang ku sik kesah.. lagu bleh ku donlod kembali bila2 masa dan di mana jua.. huhuhu tp gambr? video? kenanganku bersama~~ masmona~~ hukhuk... T_T sedeyh mena ku tok
tp aku dah surf dari tadik dah ..... apa2 software yg dapat k retrieve balit suma benda towk... erm.. adalah sigek software tok .. pc inspector smart recovery someting lah .... so far mmg ku dpt balit suma gambar ku.. huhuhuu @_@ heppi... eh.. icon hepi kah ya ? macam sik jak .... ermmmm ermmm........ tp aku rasa pic yg aku retrieve balit ya macam bukan ori jak.... nanglah bukan ori i mean.. nya bukan eh sik pandey ku nak madah . kaktok lah ku banding ngan gambar lamak ku ...

erm emr .. bila mak apak ku nak balit tok ouh.. sik pandey balit sidak tok mala nak honeymoon jak2.. dahlah kuar jalan2 cari makan ngan cuti2 malaysia sik pandey ngembak aku .. cubalah mbak aku .. pat juak ku ngentam sikit. sik ku borink ilak d umah towk ..... huhuhu .. duit sekda.. sik bez nar ehss......
nak kua pun suma org dah bz nektok ... sorang bz keja. bz nak nikahlah apalah tok lah ya lah.. bz ngan drama melayu lah ...
bah .. ku nak mupok lok .. b4 bos ku ngereco keja ku lom cyap tok .. .huhuhu

p/s kak ngah! salam kak fhana......
p/s/s fhana!!!!!! bowh lupak ole2 ku dari cnun ahssss......... kehkehkehkeh


adios amigos santos... bila nak tgahri tok .. ku nak tido... antok... huhuhuhu

No comments:

Powered by Blogger.